Chcesz zdobywać nowych Klientów? Sprawdź, czy Twoja strona internetowa jest użyteczna!

O konieczności zainwestowania w nowoczesną stronę internetową wie już chyba każdy właściciel firmy z dużych polskich miast. Samo posiadanie takiego serwisu to jednak za mało, żeby móc realnie konkurować z największymi rywalami reprezentowanej przez Ciebie branży. Większość sprzedaży produktów bądź usług przeniosła się dziś do sieci. Chcesz wyróżnić się również na tej platformie? Zweryfikuj, czy Twój firmowy portal spełnia podstawowe warunki użyteczności.

Jak powinna wyglądać współczesna strona internetowa? Poznaj kluczowe aspekty

Dużo mówi się o tym, że czas to pieniądz. Jako doświadczony przedsiębiorca doskonale powinieneś wiedzieć, że jest on cenny także dla potencjalnego Klienta. Marketingowa zasada pięciu sekund na przyciągnięcie uwagi rośnie w siłę w ostatnich latach. Wszystkie strony internetowe od dawna muszą przechodzić swego rodzaju metamorfozę. Z wirtualnej wizytówki do efektywnego narzędzia sprzedaży. Aby tak się stało, właściciel portalu powinien zadbać o wysoki komfort w trakcie przeglądania witryny. Co ciekawe, ważną rolę odbywa tutaj design – przestarzały wygląd może na starcie zniechęcić Klienta. Na co jeszcze zwracają uwagę użytkownicy? Ułatwiona nawigacja po menu głównym, rozdzielenie drzewa kategorii oraz wartościowy content. Badania wskazują, że to właśnie tak powinna wyglądać idealna strona internetowa. Do wyżej wymienionych aspektów można dodać jeszcze szybkość ładowania się portalu. Pamiętasz? Czas to pieniądz!

Bycie mobilnym nabiera nowego znaczenia. Bez portalu RWD możesz stracić Klientów

Jest jeszcze jedna kwestia, obok której nie można przejść obojętnie w trakcie projektowania stron firmowych. Mowa tutaj o stworzeniu odpowiednika projektu, będącego ułatwieniem wyświetlania portalu na urządzeniach mobilnych. Dlaczego jest to tak istotne? Odpowiedź będzie bardzo prosta. Zdecydowana większość Twoich potencjalnych Klientów korzysta dzisiaj ze smartfonów czy też tabletów, aby wyszukiwać informacje w sieci.

Tajemniczy skrót RWD powinien spędzać sen z powiek każdego przedsiębiorcy, który marzy o stworzeniu portalu godnego miana firmy XXI wieku w mieście Łódź bądź też innych, dużych miejscowościach w Polsce. Oczywiście do momentu zainwestowania w mobilny odpowiednik serwisu. Responsywność może bowiem wpływać nie tylko na wygodę użytkowników nieco mniejszych urządzeń, ale również na efektywność serwisu oraz jego pozycje w wyszukiwarce Google.”


Źródło: https://afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/lodz/

Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że brak responsywnego portalu firmowego stanowi dziś gwóźdź do marketingowej trumny. Nawet dla dobrze prosperujących przedsiębiorstw, które na papierze są mocnym kandydatem do przejęcia miana branżowego lidera. Nic nie usprawiedliwia braku poświęcenia odpowiedniej ilości czasu nad stworzeniem wersji RWD serwisu. To właśnie z tego powodu, agencje takie jak AFTERWEB, w swoich pakietach na projektowanie stron WWW uwzględniają konieczność zaspokojenia oczekiwań potencjalnych Klientów. Jeżeli poszukujesz specjalistów w zakresie uruchamiania nowoczesnych witryn firmowych, zwróć uwagę na podejście ekspertów do kwestii przygotowania wersji RWD standardowej strony internetowej.

Skip to content