Dyskutowali o marce Bug

Samorządowcy, przedstawiciele lokalnych stowarzyszeń i przedsiębiorcy z branży turystycznej spotkali się we włodawskim ratuszu. W trakcie spotkania dyskutowano o koncepcji stworzenia lokalnej marki, której wspólnym mianownikiem dla uczestników będzie rzeka Bug.

W czerwcu Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug rozpoczęło prace nad budową i wdrożeniem marki turystycznej związanej z rzeką Bug. Opracowaniem głównych założeń strategicznych marki, audytem zasobów, opracowaniem znaku i systemu identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzeniem konsultacji społecznych zajmuje się firma Synergia z Lublina.

W środę 4 sierpnia w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego we Włodawie odbyło się pierwsze spotkanie konsultacyjne. Na zaproszenie Burmistrza Włodawy Wiesława Muszyńskiego, który jest jednocześnie członkiem zarządu SSER Bug, uczestniczyli w nim zainteresowani współpracą przedstawiciele przedsiębiorców z branży turystycznej, stowarzyszeń i samorządów z terenu powiatu włodawskiego. Przedstawiciel firmy Synergia omówił najważniejsze aspekty związane z tworzeniem marki Bug oraz przedstawił jej wstępną koncepcję.

-Przygotowywana marka turystyczna będzie swoistym parasolem łączącym samorządy, stowarzyszenia i przedsiębiorców. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich uczestników przedsięwzięcia będzie rzeka Bug – tłumaczył Michał Basiński z firmy Synergia. Przedstawił również wstępną koncepcję marki.

-Zaproponowana idea marki Bug jest bardzo interesująca. Przewiduje bowiem wykorzystanie naszych największych atutów tj. bliskości natury i czystego powietrza. W połączeniu z ofertą kulturalną przygotowaną przez każdy z zaangażowanych samorządów powstanie marka turystyczna, która z pewnością zainteresuje turystów z kraju i zagranicy – mówił burmistrz Włodawy Wiesław Muszyński.

Dalszy proces tworzenia marki Bug przewiduje między innymi dalsze konsultacje i zebranie niezbędnych informacji od samorządów.

UM Włodawa

Skip to content