Łączyć ma Bug

Samorządy pogranicza, branża turystyczna i stowarzyszenia łączą się pod jedną egidą, by skuteczniej ściągać na wschód Lubelszczyzny turystów z kraju i ze świata. Plan ma ułatwić utworzenie turystycznej marki Bug.

W czerwcu Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug rozpoczęło prace nad budową i wdrożeniem marki turystycznej związanej z rzeką Bug. Opracowaniem głównych założeń strategicznych, audytem zasobów, opracowaniem znaku i systemu identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzeniem konsultacji społecznych zajmuje się firma Synergia z Lublina. W środę (4 sierpnia) w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego we Włodawie odbyło się pierwsze spotkanie konsultacyjne. Na zaproszenie burmistrza Wiesława Muszyńskiego, który jest jednocześnie członkiem zarządu SSER Bug, uczestniczyli w nim zainteresowani współpracą przedstawiciele przedsiębiorców z branży turystycznej, stowarzyszeń i samorządów z terenu powiatu włodawskiego. Przedstawiciel firmy Synergia omówił najważniejsze aspekty związane z tworzeniem marki Bug oraz przedstawił jej wstępną koncepcję.

Dalszą część wiadomości znajdą Państwo na stronie Nowego Tygodnia.

1 komentarz "Łączyć ma Bug"

  1. gospodarze WŁODAWY ….POBUDKA !!!!dzwonek !!!!!!!!!!!!chodnik-przejście BEZPIECZNE od tesco do kik,ccc,my center….gospodarze WŁODAWY ….POBUDKA !!!!

  2. Internet Telewizja Włodawa

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Zmiana wielkości czcionki