Energetycy usłyszą włodawian?

Każdy korzysta z energii elektrycznej, ale rzadko się zdarza, by klienci firm energetycznych zasuwali kilkadziesiąt kilometrów do punktu obsługi. A taki los zgotowała mieszkańcom Włodawy i powiatu włodawskiego spółka PGE Obrót. Oburzenie włodawian jest zrozumiałe. Pod petycją w sprawie reaktywacji włodawskiego biura obsługi klientów podpisało się już prawie pół tysiąca osób.

Zbieranie podpisów to inicjatywa Komitetu Organizacyjnego powołanego w celu utworzenia punktu obsługi klienta Rejonu Energetycznego we Włodawie. Listy poparcia są dostępne w wielu punktach, m.in. w sieci sklepów należących do najpoważniejszego włodawskiego pracodawcy. Wcześniej głos w tej sprawie zabierali już: Katarzyna Wojtal z PiS, która liczy na pomoc posłanki Beaty Mazurek oraz starosta Andrzej Romańczuk, który w pełni popiera inicjatywę.

W petycji do Departamentu Nadzoru Ministerstwa Energii w Warszawie czytamy m.in.: – My, niżej podpisani, zwracamy się z prośbą o wznowienie działalności Biura Kompleksowej Obsługi Klienta Rejonu Energetycznego w naszym mieście. (…) Od ponad pięciu lat niszczeje we Włodawie piętrowy biurowiec po byłym Rejonie Energetycznym. Budynek z pełną infrastrukturą w tym zakresie, wyremontowany, z klimatyzacją, stoi pusty. Natomiast codziennie do pracy z Włodawy do Rejonu PGE w Chełmie dojeżdża około 40 pracowników. Codziennie tę samą trasę z Włodawy i powiatu pokonuje około stu interesantów. Słynne Jezioro Białe, jezioro Glinki oraz Pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie jest terenem wczasowo-turystycznym, gdzie w sezonie letnim kilkakrotnie wzrasta liczba odbiorców energii indywidualnych oraz sezonowych działalności gospodarczych (…). Najdalsze miejscowości powiatu będące w zakresie działań obecnego Rejonu są odległe ponad 90 km od Chełma. Likwidacja komunikacji PKS w znacznym stopniu ogranicza możliwość dojazdu. Osoby starsze i samotne, pomimo że nie radzą sobie z obecną sytuacją, to też często są nawiedzane przez innych dostawców energii, jak również oszustów i naciągaczy. Nie wszyscy odbiorcy korzystają z połączeń elektronicznych. (…) obecny stan jest istotnym problemem dla mieszkańców naszego regionu, związanym m.in z zawieraniem, rozwiązywaniem i rozliczaniem umów na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Wznowienie Biura Kompleksowej Obsługi Klienta stanowiłoby odpowiedź na postulaty mieszkańców naszego regionu dotyczące m.in. utrzymania należytych standardów wysokiej jakości obsługi klienta i zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego oraz utrzymania wysokiej efektywności i sprawności całego procesu dystrybucji energii elektrycznej, a szczególnie w tak wrażliwym obszarze operacyjnym, jakim jest region wczasowo-turystyczny.

Dalszy ciąg wiadomości znajdą Państwo na stronie Nowego Tygodnia.

2 komentarzy "Energetycy usłyszą włodawian?"

  1. bardzo dobra inicjatywa

  2. Internauta | 20 czerwca 2017 at 21:29 |

    Najpoważniejszych Włodarski pracodawca haha dobre chyba oszust największy

  3. Internet Telewizja Włodawa

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Skip to content